+420 533 555 301 (Po-Pá 8:00-16:00)
Země doručení

Partnerský prodej

Chceme vám nabídnout širší výběr sortimentu a proto u nás můžete vybrané produkty nakoupit v rámci tzv. partnerského prodeje. Celý proces objednávky je stejný, jako jste u nás zvyklí. Staráme se o vaši objednávku i následnou komunikaci či případnou reklamaci.

Zboží nabízené v rámci partnerského prodeje poznáte podle štítku "Partnerský prodej". Rozdíl spočívá ve způsobu doručení. Zboží je k vám expedováno přímo ze skladu našeho partnera v samostatné zásilce, tedy za zvláštní sazbu dopravného. Zboží z partnerského prodeje tedy nelze doručit ve stejné zásilce se zbožím jiného partnera, či se zbožím z našeho vlastního skladu. V případě kombinace takového zboží v jedné objednávce je zboží rozděleno do více zásilek.

Pro případné vyzvednutí zboží z partnerského prodeje není možné využít osobního odběru na našem skladu.


Upozornění k vyřizování objednávek dodavatele Gutta
(poslední aktualizace 12. 6. 2020)

V současné době má partner Gutta velké množství objednávek a proto dochází ke zdržení při jejich vyřizování (předání k expedici) a doručování. Toto zdržení může být dle Gutty až 5 pracovních dnů. U objednávek, kde je požadováno formátování materiálu, může být tento termín i delší. Ve chvíli, kdy Gutta objednávku vyřídí, obdržíte emailem upozornění, že bylo zboží předáno k expedici. V případě, že nejpozději do týdne neobdržíte informaci, že byla vaše objednávka expedována, prosím kontaktujte nás emailem na adresu info@geomall.cz (nezapomeňte vždy uvést číslo objednávky).

Pokud jste si objednali zboží dodavatele Gutta, u kterého bylo na e-shopu uvedeno "skladem" a následně jsme vás kontaktovali, že již není dostupné nebo bude skladem až za nějaký čas, je z toho důvodu, že nám Gutta předává informace o skladových zásobách jen 1x denně a proto se může stát, že ve chvíli, kdy jste si zboží na e-shopu prohlíželi, jej zakoupil někdo před vámi, a tedy pro vaši objednávku se již zboží vyprodalo.

Výše uvedené informace neplatí pro sortiment vyřizovaný z našeho skladu (dodavatel GEOMAT). U něj je skladové množství aktualizováno každých 5 minut a objednávky expedujeme pokud možno nejpozději následující pracovní den.

Blog

Zima přichází: Na co nezapomenout při zazimování zahrady?

Zimní období se kvapem blíží. Abyste se mohli na jaře těšit z nádherné zeleně, musíte mít jistotu, že je o ni v chladných měsících dobře postaráno. Poradíme vám, na co byste neměli při zazimování zahrady zapomenout.

Jak vyčistit okapy od napadaného listí?

Padající listí dokáže v okapech nadělat pěknou neplechu. Poradíme vám, jak okapy vyčistit, abyste nemuseli řešit problémy se zvlhlým zdivem nebo vytopeným podkrovím.

Jak na správnou skladbu zelené střechy? Kolik a co objednat?

Chcete si sami vytvořit jednoduchou skladbu nízkonákladové extenzivní zelené střechy a nevíte kolik čeho objednat? Přinášíme vám návodný přehled kolik materiálu budete potřebovat.
Hotline Potřebujete poradit s výběrem zboží nebo objednávkou?
+420 533 555 301 info@geomall.cz V pracovních dnech od 8:00 do 16:00