+420 533 555 301 (Po-Pá 8:00-16:00)
Země doručení

Partnerský prodej

Chceme vám nabídnout širší výběr sortimentu a proto u nás můžete vybrané produkty nakoupit v rámci tzv. partnerského prodeje. Celý proces objednávky je stejný, jako jste u nás zvyklí. Staráme se o vaši objednávku i následnou komunikaci či případnou reklamaci.

Zboží nabízené v rámci partnerského prodeje poznáte podle štítku "Partnerský prodej". Rozdíl spočívá ve způsobu doručení. Zboží je k vám expedováno přímo ze skladu našeho partnera v samostatné zásilce, tedy za zvláštní sazbu dopravného. Zboží z partnerského prodeje tedy nelze doručit ve stejné zásilce se zbožím jiného partnera, či se zbožím z našeho vlastního skladu. V případě kombinace takového zboží v jedné objednávce je zboží rozděleno do více zásilek.

Pro případné vyzvednutí zboží z partnerského prodeje není možné využít osobního odběru na našem skladu.


Upozornění k vyřizování objednávek dodavatele Gutta
(poslední aktualizace 12. 6. 2020)

V současné době má partner Gutta velké množství objednávek a proto dochází ke zdržení při jejich vyřizování (předání k expedici) a doručování. Toto zdržení může být dle Gutty až 5 pracovních dnů. U objednávek, kde je požadováno formátování materiálu, může být tento termín i delší. Ve chvíli, kdy Gutta objednávku vyřídí, obdržíte emailem upozornění, že bylo zboží předáno k expedici. V případě, že nejpozději do týdne neobdržíte informaci, že byla vaše objednávka expedována, prosím kontaktujte nás emailem na adresu info@geomall.cz (nezapomeňte vždy uvést číslo objednávky).

Pokud jste si objednali zboží dodavatele Gutta, u kterého bylo na e-shopu uvedeno "skladem" a následně jsme vás kontaktovali, že již není dostupné nebo bude skladem až za nějaký čas, je z toho důvodu, že nám Gutta předává informace o skladových zásobách jen 1x denně a proto se může stát, že ve chvíli, kdy jste si zboží na e-shopu prohlíželi, jej zakoupil někdo před vámi, a tedy pro vaši objednávku se již zboží vyprodalo.

Výše uvedené informace neplatí pro sortiment vyřizovaný z našeho skladu (dodavatel GEOMAT). U něj je skladové množství aktualizováno každých 5 minut a objednávky expedujeme pokud možno nejpozději následující pracovní den.

Blog

Leden ve skleníku: Jak se včas připravit na novou sezonu?

S příchodem ledna nastal čas začít plánovat letošní sezonu. Majitelé skleníku nemusí čekat až do příchodu jara, ale mohou se do příprav pustit už teď. Poradíme vám, na co byste při údržbě skleníku neměli zapomenout.

Jak vybrat zahradní domek?

Jaké jsou výhody zahradního domku a jak postupovat při jeho výběru? Poradíme, co při nákupu zohlednit, abyste byli se svou volbou spokojeni.

Jak vybrat skleník na zahradu?

Jak vybrat skleník na zahradu? Kterým parametrům věnovat pozornost?
Hotline Potřebujete poradit s výběrem zboží nebo objednávkou?
+420 533 555 301 info@geomall.cz V pracovních dnech od 8:00 do 16:00