Vážení zákazníci, ve dnech 09.12. až 11.12.2025 neexpedujeme objednávky, odpočine si i zákaznický servis. Plně k dispozici budeme zase od pátku 12.12.2025. Děkujeme za pochopení.

+420 548 218 047 (Po-Pá 8:00-16:00)
Země doručení

Zahradní skleníky

Zahradní stavby

Pěstování

Ohraničení záhonů

Venkovní plochy

Zavlažování zahrady

Nádrže a jímky

Zahradní nábytek

Bazény

Relax a hry na zahradu

Ploty

Ochranné sítě

Grily a ohniště

Dodací a platební podmínky

Dodávané zboží zůstává až do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího a to ve smyslu platných ustanovení § 443 - 446 obch. z., resp. § 601 obch. z.

Dodací lhůta

Dodací lhůta je obykle v řádu pracovních dní. Počátek dodací lhůty se počítá dle typu platby následovně - při platbě na dobírku okamžitě po uskutečnění objednávky. Při všech ostatních způsobech po zobrazení platby na účtu prodejce.

Naše zboží skladem (dodavatelem je GEOMAT, ne partner), které objednáte v pracovní den do 7:00 hodin, odešleme (předáme dopravci) většinou ještě v ten samý den. Pokud objednáte po 7:00, odešleme zboží následující pracovní den.

Z našich zkušeností víme, že obvykle 9 z 10 objednávek expedovaných z našeho skladu doručí přepravci vám, našim zákazníkům, do třech pracovních dní. U objednávek zboží expedovaných ze skladů v rámci partnerského prodeje může trvat dodání objednávek i několik pracovních dní.

Poštovné a přepravní náklady

Možnosti poštovného nebo přepravného včetně cen zjistíte vložením zboží do košíku a zadáním PSČ místa dodání (bez nutnosti dokončit objednávku). Ceny dopravného účtujeme takové, jaké si účtují dopravci. Sami je nijak neovnivňujeme ani nenavyšujeme.

Používáme následující způsoby doručení.

Balíkovna+
Balíková přeprava na adresu. Doba dodání obvykle do tří pracovních dní. Ve většině případů je zboží doručeno následující pracovní den po expedici objednávky.

Balíkovna
Balíková přeprava na vybranou pobočku České pošty nebo do sdílených výdejních boxů (AlzaBox, Penguin Box) nebo do sítě výdejních míst. Místo vyzvednutí si vyberte. Doba dodání obvykle do tří pracovních dní. Ve většině případů je zboží doručeno již následující pracovní den po expedici objednávky.

DPD
Balíková přeprava kurýrem na adresu. Doba dodání obvykle do tří pracovních dní. Ve většině případů je zboží doručeno následující pracovní den po expedici objednávky.

DPD Pickup
Balíková přeprava do sdílených výdejních boxů (DPD Box, AlzaBox) nebo do sítě výdejních míst. Místo vyzvednutí si vyberte. Doba dodání obvykle do tří pracovních dní. Ve většině případů je zboží doručeno již následující pracovní den po expedici objednávky.

GLS
Balíková přeprava na adresu. Doba dodání obvykle do tří pracovních dní. Ve většině případů je zboží doručeno následující pracovní den po expedici objednávky.

TopTrans
Paletová přeprava kurýrem na adresu. Doba dodání obvykle do dvou pracovních dní od expedice objednávky.

Osobní odběr
Platí pouze pro sortiment dodavatele GEOMAT (produkty, které nejsou označeny jako "Partnerský prodej"). Náš sklad máme v Přišimasech u Úval (východně od Prahy, 282 01. Přesnou adresu a kontakt obdržíte po uhrazení). V Brně sklad nemáme
Osobní odběr je z provozních důvodů zpoplatněn (zboží vám musí někdo vydat) a je možný pouze u objednávek v hodnotě alespoň 2000,- Kč vč. DPH (u těchto objednávek se možnost zvolit osobní odběr objeví v košíku) a uhrazených kartou online, příp. platbou převodem. Na místě úhrada není možná. Výdej je umožněn pouze v pracovní dny v rozmezí 13:00-15:00. Pokud chcete osobní odběr provést v den objednávky, musíte objednávku odeslat do 7:00. V případě pozdějšího času nezaručíme, že bude zboží nachystáno ve stejný den. 

Doprava u partnerského prodeje
Zboží prodávané v rámci partnerského prodeje je dopravováno přímo ze skladů partnera jeho vlastními dopravci. Cena a termín doručení se proto liší v závislosti na zvoleném zboží a příslušném partnerovi. Informaci o ceně doručení vybraného zboží naleznete v košíku při volbě způsobu dopravy. Zboží nabízené v rámci partnerského prodeje poznáte podle štítku "Partnerský prodej". Další informace o partnerském prodeji.

Daňový doklad (fakturu) obdrží nakupující e-mailem po dodání zboží.

Způsoby platby

Dobírkou - zboží bude zasláno na dobírku, celou částku vybere od zákazníka doručovatel nebo pracovník pošty při převzetí.

Platba převodem (bankovní tlačítka) - budete přesměrováni na internetové bankovnictví vaší banky. Prostřednictvím internetbankingu odešlete platbu. Zboží expedujeme (pokud je skladem) co nejdříve po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate, a.s. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Kartou online - rychlá a bezpečná online platba kartou.

Odložená platba - nakupte teď, zaplaťte později. Tento způsob nemusí být dostupný pro všechny druhy a typy výrobků vložených v košíku. Odložená platba umožňuje bezúročně odložit platbu až o 30 dnů nebo rozložit úhradu objednávky do třech splátek. A to zcela zdarma. Poskytovatel služby (viz dále) vyhodnotí zájemce a buď tuto platbu umožní nebo ne. Schválení platby probíhá online v řádu vteřin. Plátce je o úspěšném ověření informován e-mailem od poskytovatele služby spolu s informacemi k úhradě dlužné částky.
Více info:

  • Twisto, poskytovatel Twisto payments a. s., IČ 016 15 165
  • Skip Pay, poskytovatel Skip Pay s.r.o., IČ 07093331
  • PlatímPak, poskytovatel Raiffeisenbank a.s., IČ 492 40 901

Nákup na splátky - nakupte hned, splácejte v měsíčních splátkách. Minimální celková hodnota nákupu na splátky je 2 000 Kč. Volitelná doba splácení je od 6 do 72 měsíců dle poskytovatele (Cofidis nebo Essox). Poskytovatel služby (ne provozovatel e-shopu) vyhodnotí zájemce a buď tuto platbu umožní nebo ne.

Zálohovou fakturou (bankovním převodem) - možnost platby převodem z účtu u jakékoliv banky. Zálohovou fakturu vám po objednávce zašleme e-mailem. Jakmile budou peníze připsány na náš účet, zásilku posíláme.

Blog

Zahrada v prosinci: 3 úkoly, aby přežila zimu bez úhony

Prosinec patří vánočním svátkům, ale i zahrada si vyžaduje vaši pozornost: například při ochraně stromů, údržbě nářadí a péči o zvěř. Přečtěte si, co ještě musíte stihnout, než se kalendář přehoupne do nového roku.

Zazimování fuchsií: co radí zkušená zahradnice

Při přezimování je nutné rostlinu nejprve ostříhat, odstranit odumřelé květy a připravit ji na příchod mrazů. Venku přežijí jen mrazuvzdorné druhy (např. Fuchsia magellanica), ostatní fuchsie musíte uložit do interiéru. Poradíme, jak zazimovat fuchsie v květináči i na zahradě, aby úspěšně přežily chladné období.

Jak zazimovat levanduli [Návod z dlouholeté praxe]

Levanduli během zimy je potřeba chránit zejména před vlhkem a prudkými výkyvy teplot. V článku se dozvíte, jak zazimovat levanduli v zemi i květináči a jak předejít nejčastějším chybám, kvůli kterým se rostliny často nedožijí jara.
Hotline Potřebujete poradit s výběrem zboží nebo objednávkou?
+420 548 218 047 info@geomall.cz V pracovních dnech od 8:00 do 16:00
Cookies pomáhají Vám i nám

My, GEOMAT s.r.o., oceníme Váš souhlas s použitím souborů cookies. Tento web používá soubory cookies pro zajištění správného fungování, analýzu návštěvnosti a také k personalizaci obsahu a reklam. Kliknutím na tlačítko „Ano, v pořádku“ souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce „Informace o cookies“.

Souhlas můžete odmítnout zde.